NISA97 Kızlar herkese selam .Araştırıp okuduğum hep gebelik belirtileri adet gecicikince başlar diyor. (Mide bulantısı ,şişkinlik, adet sancıları,baş dönmesi vs) Peki sizde hamile olanlar sizde belirtileri ne zaman başladı ve neydi bizi aydinlatirmisiniz?
Yasminnnnn NISA97 Kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti vardı ordan anladım çünkü normalde hiç regl yakın böyle olmazdı bunlar olunca anladım hamile olduğumu
Nur1806 NISA97 benim regl öncesi en belirgin göğüs ağrısı-acısı oldu. Neredeyse 13. 14. Haftaya kadar hiç dokunamadım göğüslerime. Normalde regl zamanı hiç böyle şeyler yaşamazdım
Karanfil19 Benim karin agrim olmuştu birde sürekli uyuma isteği ve yorgunluk olmuştu canım aşırı domates turşusu istemişti o zaman anlamıştım hamile olduğumu adet gecikmesi de vardı tabi
fatmanurrr95 NISA97 evet 1 hafta öncesinde başlamıştı hatta ama ben yinede kendimi heveslendirmek istemedim nolur nolmaz diye ama adetim gecikmesinden 1 gün sonra test yaptım hamile olduğumu öğrendim
Mamacita_1 Benim adetimden önce başlayan belirtilerim aşırı halsizlik güçsüzlük ve uyku haliydi en çok tabi kasık ağrısı da oldu hatta şaşırdım adetime bir iki gün kala başlardı kasık ağrım normalde bir de göğüslerim aşırı hassastı evde sütyensizken tişörtüm bile ucunu acıtıyordu ben 6 gün kala aşırı silik pozitifle aynı gün kan testi ile öğrendim 💖
Burcu-2634 NISA97 ben normalde kusan biri değilimdir 1 hafta aralıksız sürekli kusunca dedim kesin hamileyim adet olmama 2 hafta varken silik çizgiyle hamile olduğumu öğrenmiştim
NISA97 Burcu-2634 hadi ya adetinize 2 hafta kala mide bulantısı ve kusmami oldu bir arkadaş sormustu öğrenmiş olduk
Burcu-2634 NISA97 aynen öyle oldu ben normalde kusmam 3 günden fazla kusarsam hamileyim demiştim 1 hafta kusunca test yaptım pozitif gördüm
BusZeyRas Ben de bu aydan ümitli değilim çünkü eşimde varikosel başlangıcı varmış. Bat 12 benim ama iki üç gündür aşırı kasıklarım batıyor biraz da göğüs acım var iştahım aşırı açık. Sanırım psikolojik çünkü daha 9 gün var😞
NISA97 -Morcivert- adet yaklaşınca da bense beyaz akinti oluyor herkezde aynı olmayabilir normalde sizde olmuyorsa belki bir belirti olabilir
-Morcivert- NISA97 bende de adet yaklaşınca oluyordu aslında ama 9 gün geciktim şu an ya adet belirtisi ya hamilelik artık o zaman bakalım