Haticeburak06 Kızlarr bu gece 36 haftalık oluyorum. Kemiklerim sızlıyordu ve bebek toplanıyordu. Enfeksiyon var sanrm dedim idrar vermeye gittim acile. Doktor nstde istedi. Önce idrar ve kan verdim . Sonra nstye girdim çok bi sancı görünmedi. Kan ve idrar sonucunu beklerken bebek dahada toplanmaya başladı. Enfeksiyon çıkmış idrarımda.sonuç gösterirken doktora bebeğin toplanmasının sıklaştığını söyledim tekrar nst istedi ve artık kasılmalar giderek çoğaldı. Doktorum baktı doğum kasılmaların başlamış dedi alttan muayene edildi açılma yok. Evdeyim şuan yemek yedim duş aldım kasılmalar hala devam ediyor ama su gelmesi fln bişeyde yok böyle uzanıyorum boş boş😂 harekette çok etmek istemiyorum erken çünkü. Tavsiyelere açığım🌸💃🏻
semra34_erkan Haticeburak06 nişan gelir dikkat et kontrol altına al kızımda wc ye gitmesem anlamiyacaktim nişan geldigini
Hilaldabaan Haticeburak06 ay dün benimde öyleydi bebek deli gibi toplandı durdu ama baya toplandı sürekli hafif kasık ağrımda vardı ama acile gitmedim artmadı sancılarım bugünde öyle olmadı kasılma çok ama akıntım çok gitsem benimde kesin düzenli çıkardı herhalde sancı
Gg5348 Haticeburak06 sağlıkla kucağınıza alın ablam da 36 da doğurdu yiğenim şimdi ilkokula gidiyor darısı size inşallah 🙏🏻
mutlubibekleyis sağlıkla ve hayırla gelsin, bende de var o bir yerde toplanmalar ama ağrı sızı nişan su vs yok diye gitmeyi düşünmedim, her şeyine o kadar alıştım ki bir şeyler başlasa bile yanlışlıkla evde duracakmışım gibi hissediyorum 😂
Haticeburak06 erkencikus_ canım rahim ağzım yumuşamaya başlamış tekrar gittim geldim hastaneye. Doktorum bu gün ya da 3 güne doğurursun dedi sabah tekrar gelmemi istedi dua et bana lütfen 🥺🌸