Ozgednc merhabalar benim de aynen sizin gibi 1 aydır antibiyotik tedavisi gördüm boğazlarım ağrıyor bitiyor bi hafta sonra tekrar ağrıyor en son gittiğim kbb ateş çok halsizlik olmazsa artık içmeyelim dedi kendi kendine geçmeyi bekleyelim dedi cok sıkıldım antibiyotik içmekten de boğaz ağrımdan da su an ıhlamur falan yapıyorum sadece