Yaklaşık 1 hafta kadar önce bende bununla ilgili bir soru sordum. Hatta benim ağızdan nefes almaktan boğazım tahriş oldu. Geceleri uyuyamıyordm nefessizlikten. Artık çözüm buldum şükür. Burun spreyleri zararlı diyorlar ama doktorum kesinlikle zararı yok kullanabilirsin dedi. Ancak o spreyler 5 günden fazla kullanırsan sana zararlı, bebeğe değil. Ben şu an doktorun yazdığı serum fizyolojik ile Udi hindi yağı kullanıyorum. 2 gündür nefes alıyorum kurtuldum diyebilirim. Faydası olur diye sana da yazdım