Kızlar bugün kontrole gittim 33+2 haftalik erken doğum riski var bebek gelişimi biraz geride 2 kilo 45 gram dedi doktor sıvı azalması varmış Kasılmalarım var benim gibi aynı sorunu yaşayan var mı çok moralim bozuk biraz daha dayansa 36 ya kadar keşke 😔