gunesinannesi__ süt sütyenlere leke yapıyor, mecbur göğüs pedi koymak gerekiyor bunun içinde sütyen veya atlet giymek gerekiyor. Ben suan emzirme atleti kullanıyorum aşırı rahat oluyor. Sutyenide yazın kullanacağım çünkü yazın atlet giymedigim için. Bende normalde evde sütyen takmam zaten ama emziriken mecbur bir şey takmak gerekiyor. Yani ben bu şekilde rahat ettim. Normal sütyenlerle emzirmek biraz iskence bana göre