Medineaslan 36 haftalık gebeyim vajinamda baskı hissediyorum sanki bebiş yumruğunu bastırıyo her an çıkacak gibi
Aerithma Medineaslan ben 32+4teyim bende hissediyorum bir kaç gündür. Bebek aşağıya döndüğü için normal diye düşünüyorum.
YeniGelinMeselesi Medineaslan baskı bazen var ama akşam 6 dan beri falan ara ara vajinam uyuşuyor bildiğiniz karıncalanır gibi oluyor yani bunun sebebi ne acaba ya 31 haftadayım daha
Momofelisa Medineaslan 36. Haftada çok normal değil mi zaten bu hissiyat. Doğuma 1 2 haftanız kalmış zaten
Feyzabgg Canım bende 36+6 yım yemın ederım yürürken resmen çıkıcakw gibi oluyor.Aşıeı baskı yapıyor aşşagıha ama doktorum normal oldugunu söyledi
niyetimkalpkirmamak Feyzabgg 26 haftalığım. Yürürken bana da aynısı oluyor. Biraz zıplasam töbe bismillah hemen aşağiya inecek gibi baslı kasılma yapıyor
eyldz44 Medineaslan ay ben de 35 haftalığım bende de aynı sıkıntı var doktorum erken doğum riski yok dedi ama sanki bir şeyler çıkacak gibi ve sürekli idrara gitme hissim ama aslında yok🙄