Angela23 Merhaba hanımlar okla gösterdiğim yere göre bebeğime erkek denildi. Oranın göbek bağı olma ihtimali, doktorun yanılma ihtimali olabilir mi? 15+3 deyiz. Alışveriş için beklemeli miyim?
4949zilanerturk Angela23 banada 15 haftalıkken erkek denildi şuan 30 haftalık hamileyim het gittiğim de erkek diyo yine doğrudur
Karanfil19 Bence bekleyin bana da %85 erkek denildi ikinci de gittim bebek bağdaş kurduğu için tam anliyamadim denildi 3.ye artık ama kesin bisey denilmeden bence alışverişe çıkma cnm
Angela23 Doktorumuz %100 erkek dedi. Biz kız istediğimiz için yanılma payı var mıdır diye ümitleniyoruz ama hayırlısı olsun sağlıkla gelir inşallah