16eda16 olmadı bu günü değerlendir canım, elinde başka testin varsa yarın silik çizgiye dönecek mi takip et bakalım, diğer günleride değerlendirdiysen inşallah şu an gebelik yüzünden koyu çıkmıştır 🤲🏻 erken gebelik testlerinide kafaya takma, benim reglim 2 gün gecikmişti, telefonun flashıyla zor bela bi çizgi görmüştüm, hani başkası olsa o testi direk çöpe atardı çizgi yok diye, sonradan bi öğrendim ki geç döllenme olmuş, seninde öyledir belki, umudunu kaybetme