Kızlar bugün kontrolüm vardı (34+3) bebeğin kafasını biraz aşağıda gördüm rahim ağzına bir de alttan bakayım dedi öyle de muayene etti . Evet ufak bir şey var ama korkulacak bir durum değil dedi progestanı bırakmıştım (günde bir tane vajinal yoldan alıyordum kasılmalarım olduğu için ) şimdi yeniden başlattı bu sefer sabah akşam şeklinde . Şaşkınlıktan kaç cm olduğunu sormak aklıma gelmedi :( ultrason kağıdında bu yazar mı ? Yazarsa nerde nasıl yazar bi yardımcı olabilir misiniz ???