Yenianne6706 Karanfil19 sabahları Hindistan cevizi yağı ile lierac sürüyorum akşamları da biooil sürüyorum
gizemvatanseverbal Merhaba, ben mustelanın organik çatlak yağını kullanıyorum. 6 aydan sonra göbeğim çıktıkça sabah akşam kullanımına döndüm. 8 aydayım kuruluk hissettiğim an sürüyorum. Gözle görülür sadece 2 çatlak oldu.
OzgeKaya Bio oil natural çok güzel. Karnım büyümeye başladığından beri kullanıyorum çok şükür daha çatlak olmadı 33+4 haftalığız 🌸
Ozlem0000 Ben hakiki zeytinyağı sürdüm yok denecek kadar az catlagim oglum 3 yaşında suan 2.ye hamileyim yine zeytinyağı sürüyorum