Merhaba doktora gittim 11 haftadayım ve amniyotik bant gördü
Ultrasonla baktılar bebeğin burnu ense kalınlığı herşeyi normalmiş perinatoloji bölümüne sevk etti perinatoloji 12 haftalıkken bakalım dediler haftaya gelin dediler çok korkuyorum böyle olup süreci atlatan var mı haftaya beklim mi yoksa özele gidip hemen goruneyim mi yardımcı olur musunuz 🤲