Caglaozgun1 19+5 olduk kızlar ama haraketlerını felan hissetmiyorum hiç , hisseden oluyormu yoksa hıssetmemem normal mı ilk gebeliğim buarada
Enfal_06 Caglaozgun1 ben hissediyorum ama zayıf biriyim karnımda pıt pıt vuruyor baya 19 haftaya girdiğimizde başladı hareketleri devam ediyor geç hissedenler var tabi benimde ilk gebeliğim