Caglaozgun1 19+5 olduk kızlar ama haraketlerını felan hissetmiyorum hiç , hisseden oluyormu yoksa hıssetmemem normal mı ilk gebeliğim buarada
Burcudlgc Caglaozgun1 Ben 20 hafta da hissetmiştim ilk gebelikte biraz geç hissediliyor sanırım 😊 Bir de hareketler çok güçsüz oluyor tam anlamıyor da olabilirsiniz
tazehamis14 Caglaozgun1 ben 17+4 deyim sanki bisey hissediyorum gibi ama asiri belli belirsiz o yuzden net emin olamadim bende
Seldahilal Caglaozgun1 ilk gebelikde bence çok normal benimde ilk gebelikde ilk hareketlerini 19 haftanın sonuna doğru hisetmeye baslamistim ama bı var bı yok gibiydi şuan çok şükür net hisediyorum