Caglaozgun1 19+5 olduk kızlar ama haraketlerını felan hissetmiyorum hiç , hisseden oluyormu yoksa hıssetmemem normal mı ilk gebeliğim buarada
Nazlicn Caglaozgun1 Ah kuzum bende çok tedirginim neden hareket yok diye 🥺 benim kilonun fazla olmasından dolayı ben 23. Haftamda hissettim endişelenme hissedeceksin az kaldı 🤗🤗
iremd-1798 Caglaozgun1 benim doktorum 19 23 hafta arası hissedersin demişti bünyeye göre değişiyor sıkma canını 🌷 Rabbim sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin ❤️
Kcmz35 Benim de ilk gebeliğim bende hareketlerini çok sonra hissettim korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum umarım rahat bir hamilelik geçirirsiniz
fermaneva01 Caglaozgun1 kalp atışı gibi minik seyirmeler olmuyor mu bacım hoş her bebek erken oynamaz oğlum 15 haftalıkken oynadı kızım 20 de hissettim 🤭