2 ci hamileliğim ilki sezaryan buda sezaryan olcak 32 haftaligim doğum sancısı yada yalanci sancı nasıl bişey bilmiyorum. Rahmimde böyle değişik bişeyler oluyor sanki deri yırtılması gibi yürürken olduğu zaman batıyor rahmime doğru. Arada belimden kasiklarima 6 saniye süren bir sancı giriyor bu arada tekrarlıyor sürekli olmasada hergun gün içinde sanciyi çekiyorum sizce doktora danismalimiyim. Gecen Muanemde belimin çok ağrıdı krap girdini ve artık zorluk cektigimi söyledim yattım yerden kalkamıyorum dedim Normal dedi . Ama ben ilk gebeliğim de bunların hiç birini yaşamadım