Laz53__ Bı buçuk iki haftadır boğaz enfeksiyonum var çok kötü yemyeşil balg.m afedersiniz birde okrusuk ama anlatamam geçmedi gecicegide yok heralde keşke nezle olsaydimda daha iyiydi