Kötü bir deneyim …İnternetten gebelik testi almıştım ve bu bir yalancı pozitif testti ama bunu bilmiyordum yazmıyor du üstünde reglim 3 Gün gecikti ve o testi yaptım pozitifti ve şok oldum hemen eşime koştum güzel haberi verdim ve zaten 6 aydan beri bebek istiyoruz başta inanamadım 2. Test yaptım oda pozitifti duygularımı anlatamam hemen hastaneye koştuk kan vermeye kendimi resmen anne gibi hissettim ama kan testi verdim negatifti testi sipariş ettiğim siteye baktım yorumları okudum herkes eşine arkadaşına şaka olsun diye almış ve onun bir yalancı pozitif test olduğunu öğrendim bu beni çok üzdü Duygularımı tarif edemem bu beni okadar çok üzdü ki alt üst oldum böyle hassas bir konuda …..sadece sizinle paylaşmak istedim . O duyu tarifsizdi orda iki çizgi görmek kalbimin hızla çarpışı eşimin duyguları umarım en kısa zamanda o güzel duyguların gerçeğini yaşarız ..