Bende önceden nst düzensizliğinden dolayı hastanede yatmıştım çok güzel ilgileniyorlardı ama doğumda aynı doktor hemşireler gitmiş sanki başka biri gelmiş çok kötü davranıyordular bilmiyorum gece geldiğim içinmi ben normal doğum yaptım ama tramva aldım benim için çok kötü geçti sürekli bağırmalar azarlamalar doğumu bile ebe yaptırdı kimse yoktu o katta hepsi sahura gitmişlerdi çok fazla dikişim oldu kendi ihmalkarlığından dolayı popoma kadar diktiler çok zorluk çekiyorum😓 bu gün doğum yaptığıma tam tamına 1 ay oldu ama büyük tuvalet yaparken halen zorlanıyorum