Adet düzensizliği yaşıyorum en son 1 martta oldum daha olmadim bu süreçte doktora gittim hiç birseyin olmadığını ve hamile kalmak için sorun yok dedi doktor qma adet halen olmadim 2 gündür kasık ağrım, akintim ve karın şişliği var bilmiyorum hamilelik mi yoksa sıradan mi bilemedim testte yapmaktan korkuyorum çıkmaz diye