A-engin10 ah canım benim üzülme sağ selamet kavuşacaksınız inşallah. Ben ilk bebeğimi 6 , ikinci bebeğimi 4 hafta gerilik ile doğurdum. 4 hafta geride olan 32 ye uyumluydu sadece sarılık için bekledik bir hafta. Senin kız küvezde kalmaz diye düşünüyorum 34 ten sonra ciğer gelişimleri tamamlanıyo çoğu bebişlerin. Bi akrabam da 36 da doğurdu ,hemen annesine getirdiler oğluşunu, inşallah sende sağ selamet kavuşacaksın korkma🥰