Kubrakubra121 Merhabalar ben adet düzensizliğim olduğu için adetimi bilmiyorum ama en geç 10 mayısta olurum diye düşünüyorum ve bende yumurtlama belirtileri yok ovülasyon testi yapmalı mıyım acaba bi de adetime bu kadar varken hamile kalma şansım nedir
Kubrakubra121 Edaacar-ozkan evlenmeden önce görünmüştüm 2 defa hem hormonlarıma hem de kadın doğuma göründüm bebek olmamasına dair kötü bir durum olmadığını söylediler zaten düzensizlik 3-5 gün farkediyor
Edaacar-ozkan Kubrakubra121 bendede düzensizlik vardı evlendikten sonra oldu 2-3 gün gecikiyordum yumurtlama gününüz bu yüzden değişiyor geç yada erken oluyor
Kubrakubra121 Edaacar-ozkan evet öyle malesef benim tarih 9 gğn falan var daha acaba ovulasyon yapsam mı onu merak ediyorum yoksa beklesem mi bilemedim
Edaacar-ozkan Kubrakubra121 reglinin bittiği gün ovulasyon testine başlamanız gerekiyor doğru günü yakalamak için bazen ben iki kere yumurtlama Bile görüyordum