Kizlar 10 gündur sezeyan yerim aciyor sol tarafım zaten sağ geçmiş gibi ama sol taraf hala kabarık kırmızı gibi oturup kalkarken daha çok bisey değdiğinde tezgaha,pjama lastigim denk geldiginde yani dokunuldugund ve bisey degdiginde neden olur sizce 6 ay oldu dogum yapalı.yorgunluktandjr dedim baktim geçmiyor dr.gidicektim regl oldum:(varmi başına gelen?kaşınma yok bu arada acı var