elif000 merhaba, gebelikte besinci hastalik geciren var mi? neler yasadiniz bir sorun oldu mu, kacinci haftadayken gecirdiniz biraz tecrübelerden bahseder misiniz? ben 29. haftadayim bulasmis olma ihtimali var cok tedirgin oldum 🌸