Eyluull ben iki kızımı da suni sancı ile doğurdum. İlkinde 2 cm açılmam vardı suni verildi 7 saatde doğurdum
İkincisinde 1 santim ya var ya yoktu oda tam 7 saatde doğdu, bakalım inşallah bu gebeliğimde kendi sancımla doğurmak nasip olur.
Evet sürekli ayaktaydım ve gezdim hareket halindeydim ne kadar cok hareket edersen okadar hızlı ilerler sürekli squat hareketi yaptım çömel kalk çömel kalk. İnşallah bir nefeste doğurursunuz🥰