Merhaba kızlar 🙏 34 haftalık gebeyim bugün hastaneye gittim kontrole ve bebeğimin boynuna kordon dolandığını söyledi doktor fazla hareketliyse kendi dolamıştır dedi hareketlerini takip et dedi, birde bebeğin bağırsaklarında genişleme varmış ilerlerse konuşucaz dedi kötü bişey mi diye sordum ama şuam düşünme ilerlerse konuşuruz dedi. Bilgisi olan varsa bu konuda lütfen fikrini yorumunu yazsın 🙁🥹🙏