Merhaba kızlar 34-cü haftadayiz yaklaşık 2 aydır genital bölgemde iç ve dış tarafında şişler olduğunu fark etdim doktora gitdim bebek vajinaya ağırlık yaptigi için varis oluşmuş dedi bir krem yazdı aranızda bu problemi yaşayan varmı normal doğuma engelmi acaba?