Merhaba sevgili anneler anne adayları sizlere bir şey danışmak istiyorum 14 haftalık gebeyim dün sağ kasık bugünde sol kasıkta regl ağrısı gibi ağrım var biraz fazla ara sırada rahime iğne batar gibi bir şeyler oluyor bir de baskı hissediyorum ara ara ama çok şükür afedersiniz kan veya leke falan yok bana bilgi verebilirmisiniz dr a ulaşamıyoruz