Kayramelisa97 8 haftalık hamileyim kızım olursa melisa katmak istiyorum Oğlumun adı kaan Önereceğiniz kız isimleri varmı
ahsenka Kayramelisa97 Melisa ben de çok beğeniyorum eşim istemedi o yüzden koymadım. İpek, Duru güzel isimler
Msydn6 Kayramelisa97 Gayet güzel eskimeyen bir isim bence bende kızım olaydı ya Melisa yada Elisa düşünüyordum ama oğlan buda
Kayramelisa97 ahsenka benm eşimde melisa istemiyor aslında ben kendi ismimi katmayı çok istiyorum ama onuda istemiyorlar