akkrn inşallah, ilk gebeligimde hiç korkularim olmadı. Ve doğum yaptım
Ama bu gebeligimde kürtajdan kaynaklı çok korkum var, kalp atışını duyabilecek miyim diye geçiyor günlerim 🥲 gün sayıyorum resmen doktora gitmek için. 20 Mayıs’ta gideceğim bir aksilik olmazsa inşallah. Sanki ilk gebeligimmis gibi çok dikkat etmeye çalışıyorum. Çünkü bir kayıp daha yaşarsak zor atlatırız.
Umarım hepimiz için güzel ve rahat bir süreç olur.
Çok heyecanlıyım 🍀🎈