Arkadaşlar pazartesi sezeryan oldum dün taburcu oldum. Doktor eve gidince duş al duştan sonra dikiş üzerindeki bantı çıkar kurula dedi onu da yaptım. Bi krem vermedi sordum gerek yok dedi. Siz kullanıyor musunuz? Krem kullanıp daha çabuk iyileşen izi geçen var mı? Ben sürülüyor diye duymuştum ama doktorum gerek yok dedi. Özelde oldum sezeryanı da.