Pamugumgeliyor Suan saat bes kizlar, ustum yarim acilmis elimi bi an kalcama koydum islakti, koltukta islakti , elinini koltuga koyun elinizin kapladigi alan kadar yer islakti, tabi camasirim ve pijamamda oyle. 10 ocakta sezeryan tarihi vermisti, ama suan az suyum geldi demekki. Bugun cuma, doktorun bugun sezeryana aliyorum demesi korkusu yuzunden suan hala esim uyuyo kaldirmadim gitmedim doktora. Ya daha annem memlekette sali gunu o yola cikicak annem olmadanda dogurmam😭 bebek harketli sikinti yok ama az bisy su gelmesiyle hemen sezeryana alir mi ayni gun 😭
sonsuzmasalim Pamugumgeliyor su geldikten 24 saat icinde ya dogum gerceklesmesi gerek ya da sezeryan olman gerek yoksa bebek icin cok riskli olmaya baslayabilir. bence daha fazla bekleme esini kaldir hastaneye git
Elifffcik67 Pamugumgeliyor haber ver hadi hayırlı haberlerle dön inşallah allah şimdiden yardımcın olsun 🙋🏻♀️