Nurci890890 Nurci890890 10 ay önce düşüğüm var adetim 8 gün geçti pikosluyum ama testim böyle çıktı yardımcı olabilecek varmı
Nurci890890 huysuz__ ay inşallah vardır ayın 14 ünde kendi doktoruma randevum var oda tedaviye başlicaktı bu ay 🥹
Musel Nurci890890 evet benmde sırılsıklam oluyo benim 7 gün var adete az önce yaptım negatif çıktı erkenmi yaptım acaba