Kızlar karnımda 30dkdir Gecmek bilmeyen bir ağrı var iğne batırıyorlar gibi. İnternetten baktım ama pek bir şey anlamadım açıkçası 25+4 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ama ilki hoppala geçtiği için pek bir şey hatırlamıyorum. Sebebi nedir? Kasılma gibi karnım ağrıyor. Bebek büyüdüğü için mi yoksa doğum kasılması da olabilir mi? Hep erken doğumdan korkuyorum zaten…