7.haftada aclik şekerim yuksek çıktığı için aclik 108 çıkmıştı gebelik sekeri tanisi aldım ve bana 10 doz insulin verildi şuan 28.haftadayim. nuayenelerimde ve detaylı usg de sekere dair bulgur yoktu hatta suyum azdı yükseltmek için ugrastim ama karbonhidrat yersem 140 lari görüyordum aclik sekerimse gittikçe düştü 60 lara insulin dozunu azalttım şuan 4 doz vurunuyorum. Diyette devam ettim Şekerim 80 90 arasi cikiyor. Tokluklarim ise yaklaşık 1 ayi geckin yükselmiyor şimdi aile hekimi çevremdeki hemşire arkadaşlarım şekerinin aslında olmadığını o donemde stresten ve yediklerimi saçmalığından yükseldiğini normale döndüğünü söylüyor. Şuan porsiyonlarim az da olsa normal yemek yesem çıkmıyor bilemedim ki bu durumu yaşayan var mı ben dahapa korkuyorum. Kendi doktorumda artık diyetini açmam gerektiğini cunku yeterli besin alamadığım için sürekli hastalanma sebep olduğunu söyledi sürekli hastayım sürekli bej bu kadar çabuk hastalanan biri değilken grip olmadığım enfeksiyona yakalanmadıgim haftam yok şuan bile yine balgam öksürmekten bitik ve halsiz haldeyi.