@Irmak154 iki takım 5li yeni doğan hastahane çıkışı, 5li yenidoğan 5li 0-3 ay zıbın, 4lü alt üst takım, 3 adet 0-3 ay tulum, iki adet 3-6 ay tulum, iki tane de polar hırka aldım geçen ay. Bu ay devam edeceğim kıyafet almaya. Biberonu falan en sona bırakacağım