Kizlar bebegim cisini yapmiyo ya. Kaka sorunukzu vardi gecen gun gunde bi kere yaoti bugun de duzledi biraz iki kere dolu dolu sariya donuk yapti ama cis sorunumuz var. Bugun doktorumuza sorucaktim ama unuttum. Acaba neden yapmiuo olabilir? Mesela bugun 2 kere ya da en fazla 3 kere cis yapmistir. Bu sayi normal mi? Ben mi cok takimtili oldum acaba diye dusunmeden edemiyorum artik😔 aglaamsi bile bazen farkli oluyo acaba neden boyle agliyo bieyi mi var diyorum. Neyse konu dagildi🤦🏻♀️ bir gunde bi bebek kac kere cis ve kaka yapmali bunu bilmiyrkum mesela? Bilem carsa soylerse cok iyi olur en azindan bu kadar endiselenmem