42 günlük bir anneyim ilk anneligim ,dogumla ilgili tecruben sakin kalmak ,doguma giderken de dogum aninda ve dogum sonrasi kalabalik olmaması avantaj lohusalıkta kim alinirsa alinsin yaninizda sadece istediginiz kalmali ben öyle yaptim lohusaligim çiçek gibi geçti eş gercekten en buyuk destekci mutlaka yardim etmeli hem ruhen hem fiziksel olarak en iyi gelen sey bu
Kıyafet konusunda bana göre yenidogan kiyafeti az alinmamalı cok gerek oluyor ben buyuk hic almamistim 42 gunluk daha ihtiyacim olmadi yeni dogdugunda tulumlar kullanisli olmadi
Gümüs kapak ve lansion krem bende cok işe yaradi ilk 1 hafta goguslerim cok agridi sonra gecti sutum gelmez diye asla dusunmeyin sut gelmesinin dogum sekliyle alakasi yok sezeryan oldum ve hemen geldi hala.anne sutuyle devam ediyorum kendi kendine sallanan ana kucagi aldim ve en buyuk iyikim.cok kullanisli oldu ben emzik veriyorum avent bu tercih meselesi ama kriz anı hic olmuyor park beşşik kullaniyorum onda da alt açma yeri cok kullanisli oldu benim icin kendimce tecrubelerim bunlar umarim ufakta olsa bi faydasi olur 🌸💜