Sedaduhaduru geçmiş ile ilgili sorup rahatsız etmeyeceksem şunu merak ediyorum. Tansiyon düşmeyen bir tansiyon mu oluyor preeklampside? Bir de 24 saatlik idrarda protein kaç çıkmıştı, hatırlıyor musunuz? Benim 400 çıktı. Bi doktor çok yüksek değil diyor diğeri sınırı aşmış hastaneye yatırabilirim diyor.