zk92 Kızlar 2.gebeliğim ve 14 haftalık hamileyim. Özellikle akşam yemeklerinden sonra midemde çok fena bir şişkinlik ve gaz problemi oluyor. Bu durumu yaşayanlar ne yaptı, bir önerisi olan var mı? İlk gebeliğimde böyle bir problem yaşamamıştım.
Alparslanmom__ zk92 bizde,26 haftaligiz benimde şişkinlgim oluyor doktorum rezene çayı ve yürüyüş önerdi bna