Kızlar ne kadara yaptırdınız ben ikili yaptırmadım kan vermek için gittiğim devlet hastanesi kadın hastalıkları ve doğum doktoru çok şeker bir adamdı yapalım dedi
çok sağolsun randevu verdi herşeyi ayarladı kağıtta verdi Perinatoloji için ama diyorum özel de mi yaptırsam? Sizce ?