Herkese selam, ben üç ay üst üste doktor kontrollü klomen kullandım yumurtalar güzel gelişti sadece ilk ay çatlatma iğnesi de oldum hatta. ama gebelik elde edemedim. Doktorum klomeni kullan takibe gel diyordu zaten, çok yoğun bi dr kendisine ulaşamadım en son denememde. O yüzden kendim bu kez reglin 3.günü klomen değil de femera kullansam, sonrasında yumurta boyutu için kontrole gitsem mantıksız bi hareket mi olur? Klomenden femeraya neye göre geçmek mantıklı yani.
Bu ay idrar yolu enfeksiyonu ve grip beraber atlattığım için klomen de kullanmadım ara vermiş oldum bu arada.
Yani 3 ay klomen + 1 ay dinlenme sonrası femaraya geçmiş olcam.