Ben Fatma Elif Işık Eryılmaz’a gidiyorum, çok ilgili bi doktor. Salı günü gel nst’ye gir sancın olursa Çarşamba sezaryen yapacağım olmazsa 39+4′ü bekleyelim demişti. Doğum yapan birkaç kişi yorum yapmıştı Elif hocanın kendi profilinde memnunlardı. Yinede tercih sizin tabii.☺️