Kendinizi sürekli dinleyip her şeyi belirti saymak ruh halinizi çok olumsuz etkiler. Her gün farklı bir şeyi belirti mi diye sorduğunuzu görüyorum🥲 bence biraz uygulamadan uzaklaşmalısınız, kafanız bu denli bu konuyla doluyken bu da olumsuz bi etki🙏🏻