Mardinbaby_ 37+3. Günüm nst baya sancılı çıktı hiç hissetmiyorum, çatı muayenesinde ise 2 cm açılmam var cmrt bidaha çağırdı doğum için çok erken degilmi ? Yada doğuma alırlarmi sizcee ??
14022024 Mardinbaby_ canım ben iki cm açıklıkla 3 hafta gezdim 41+5 de doğum yaptım benimde mat de sancım çıkıyordu ama duzensizdi ufak bir ilaçla doğumum baslatildi ve normal doğum yaptım