Hanf geç değil tabiki de,3. Bebiş yaza doğacak 33 yaşındayım, 35-36 gibi 4 e göz kırpıyorum 😁 çevremde 30-37 arası çok doğum yapan var malum okul hayatı iş hayatı derken insanlar artık geç evlilik tercih ediyorlar, hepsinin de çocukları sağlıklı çok şükür.