BeyzaGnes12 Kızlar tetanoz aşısı ne zaman olunuyordu? 20+2 sağlık ocağından aramadilar bende sormadım. Bir önceki hamileliğimde 2 doz oldum sonra 1 buçuk yaşında bir tane daha olmuştum tekrar olmam gerekicek mi? Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim
Firstpreg BeyzaGnes12 Siz doğru hatırlıyorsunuz, 20’de bir de 24’te yapıldı bana ama daha geç de yapılabilirmiş. Belki ondan bekletmişlerdir sizi. Yarın sağlık ocağını arayıp sorun isterseniz.