Arkadaşlar pazartesi 39+1 de spinal sezeryan oldum. Kızımı Allah’ın izniyle kucağıma aldım. Sabah 10’da yatışım yapıldı. Öğle arasında da operasyon gerçekleşti. Kızımın doğması 7dk sürmedi🥰Ben doktora sontayı mı takıyorsunuz derken kızımı kucağıma verdiler. O belden yapılan iğne sinek ısırığı gibi hiç korkmayın. Zaten sonrasında tamamen uyuşuyorsunuz. Anestezi ekibinin iyi olması çok önemliymiş hepsi mükemmeldi güler yüzlüydü.Saat 5 gibi uyuşukluk halim yavaş yavaş geçti. Hemşireler o ara zaten gelip gidip ağrı kesici yaptı kalçadan damar yolundan. 5te ilk komposto getirdiler onla yeme içmeye başladım. O akşam sadece çorba ve sıvı tükettim. Akşam 9da geldiler ilk ayağa kalkmam gerçekleşti gayet güzel yürüdüm zaten uyuşukluk o saate hiç kalmadı. İnsülin kullanıyordum ben zaten o yüzden sezeryan oldum. Çarşamba da taburcu olduk. Gelelim zorluklara. Ben oturup kalkarken ayaktayken falan ağrı sızı hissetmedim hissetmiyorum. Sadece yatakta yatarken veya uzanıp kalkarken agrıyor acıyor dikiş yeri. Bugün 4.gün hala öyle. Ama onun dışında korkulacak bir şey yok. Evde eşim yardım ediyor babalık izninde zaten. Sabah kahvaltımı hazırladım makineye koydum. Boşaltması eşimde sadece çünkü eğilirken dikiş yeriniz acıyor. Banyo da yaptım. Doktor eve gidince ayakta duş al dikiş yerindeki bandı çıkar dedi öyle yaptım. Benim hikayem böyle darısı sizlere🥰