enharserap 38+2 yiz bugün çatı muayenesi oldu çok minik açılma var ama 2. Doğum olacağı için dedi. Eve gelince kahverengi akıntılar geldi hala geliyor ara ara. Adet sancısı gibi sancılar oluyo aşağıda. Şimdi ben hangi aşamada doktora gitmeliyim fikir istiyorum