Selam kızlar ilk kızımda başta emzik vermek istemedim sonra kolik olunca daha fazla dayanamadım doktor da ver dedi öylelikle verdim ama bir zaman sonra kızımda meme reddi yaşadım ne yaptıysam dönderemedim altıncı aya kadar sağarak verdim acaba emzikten mi yoksa sütümde tazikliydi ondan mı bilmiyorum biraktı zor bir dönemdi emsin çok isterdim ama nasip.. bu arada emziğinde çok faydasını gördüm uyku dönemlerinde aşılarda diş döneminde falan baya işimize yaradı. şimdi ikinciye hamileyim acaba emziği en başta versem daha mi iyi olur kimisine bakıyorum hem emziği emiyor masallah hemde annelerini yani öyle olan arkadaşlar nasıl ayarladınız 😅